Klant aan het woord: “Duidelijkheid met verlof- en tijdregistratie”

//Klant aan het woord: “Duidelijkheid met verlof- en tijdregistratie”

Klant aan het woord: “Duidelijkheid met verlof- en tijdregistratie”

‘Efficiëntie’ is een term die HR-medewerkers als muziek in de oren klinkt. Daarom is een systeem dat het verlofregistratieproces vereenvoudigt, meer dan welkom op de gemiddelde HR-afdeling. Miriam Sekeris, assistent-manager HR binnen Yang Ming, vertelt over haar ervaring met Vrijedagen.nl: “Verlofregistratie is nu veel gemakkelijker en duidelijker. Dat is precies waarnaar wij op zoek waren!”

“Oplossing voor verlof- én tijdregistratie”

Yang Ming werkt inmiddels zo’n tweeëneenhalf jaar met Vrijedagen.nl. “Eind 2014 kwamen we met het bedrijf in contact via een simpele Google-zoektocht,” vertelt Miriam. De kennismaking beviel zo goed dat Yang Ming besloot om per januari 2015 met het verlofregistratiesysteem te gaan werken. “Wij waren op zoek naar een oplossing voor verlof- én tijdregistratie. Destijds verwerkten we deze zaken namelijk in ons uitgebreide salarissoftwarepakket, maar dat bleek niet praktisch te zijn. De mogelijkheden waren beperkt; we konden bijvoorbeeld niet zien welke medewerkers er op welke dagen aanwezig waren.”

“Gebruiksvriendelijk en transparant”

Het implementatieproces verliep soepel en vlekkeloos. Miriam: “Er kwam iemand langs om onze wensen te bespreken, zodat deze konden worden opgenomen in het pakket. Daarna werd er een begrijpelijke presentatie gehouden. Uiteindelijk werd het systeem geïnstalleerd en konden we ermee aan de slag gaan!” En dat eerste gebruik verliep prettig: “Het systeem is erg gemakkelijk om mee te werken. Ik vind het gebruiksvriendelijkheidsgehalte ervan heel hoog. En het biedt natuurlijk de transparantie die wij zochten; we weten nu precies wie er wanneer aanwezig is.”

“Altijd in ontwikkeling”

Een ander belangrijk voordeel vindt Miriam het niet-statische karakter van Vrijedagen.nl: “De applicatie blijft altijd in ontwikkeling. Ik zie telkens goede aanvullingen voorbijkomen; de rapportages worden bijvoorbeeld steeds uitgebreider. Dat vind ik heel positief!”

“Heel tevreden”

Hoewel Miriam de supportafdeling van Vrijedagen.nl niet vaak hoeft in te schakelen, vindt ze het fijn dat deze snel reageert wanneer ze met een vraag kampt: “Als we een mailtje sturen, krijgen we altijd binnen een paar uur een reactie. Maar eigenlijk doen we dat niet vaak. Het doen van verlofaanvragen is over het algemeen een duidelijk proces. Het komt maar heel soms voor dat ik iets moet wijzigen of annuleren waarbij ik ondersteuning nodig heb. Eigenlijk zijn wij gewoon heel tevreden!”

Wil je meer weten over het cloud-based verlofregistratiesysteem van Vrijedagen.nl? Neem gerust eens contact info@vrijedagen.nl met ons op!

2017-06-26T10:07:12+00:00

About the Author: