Klant aan het woord: “Geen losse briefjes of ingewikkelde procedures meer”

//Klant aan het woord: “Geen losse briefjes of ingewikkelde procedures meer”

Klant aan het woord: “Geen losse briefjes of ingewikkelde procedures meer”

Vrijedagen.nl maakt het verlofregistratieproces gemakkelijk voor HR-medewerkers. Anja de Vries, die binnen Testo verantwoordelijk is voor financiën en HR, belicht ons verlofregistratiesysteem op basis van haar ervaring. “Vrijedagen.nl zoekt naar goede oplossingen en luistert écht naar klanten. Dat is heel positief!”

“De onlineapplicatie die we zochten”

“Zo’n vier jaar geleden gingen we op zoek naar een systeem dat ook een tijdregistratietool kon leveren,” vertelt Anja. Via het wereldwijde web kwam Testo terecht bij Vrijedagen.nl, dat de onlineapplicatie bood waarnaar het bedrijf op zoek was. “Het implementatieproces was eigenlijk heel kort; daar waren we erg tevreden mee. We werden prima geholpen met het inrichten en regelen van alle aspecten.”

“Efficiëntieverhoging en tijdbesparing”

Voordat Testo met Vrijedagen.nl aan de slag ging, werkte het bedrijf met een ander verlofregistratiesysteem. “Dit was goed, maar omslachtig,” legt Anja uit. “Vrijedagen.nl is een gebruiksvriendelijk systeem dat puur om verlofregistratie draait. Je kunt de zaken handig regelen – wanneer een medewerker uit dienst treedt of bij een jaarovergang, bijvoorbeeld. Het systeem is namelijk zeer goed ingericht op het maken van dergelijke berekeningen, die over meerdere maanden lopen.”

Sinds Testo met Vrijedagen.nl werkt, ziet Anja een duidelijke verbetering: “Er was behoefte aan flexibiliteit. Wij werken met veel parttimers en merkten dat we het spoor bijster raakten. De vraag was: wie is er nu precies wanneer? Middels dit verlofregistratiesysteem hebben we dat veel beter onder controle. Onze medewerkers doen verlofaanvragen in het systeem die ter akkoord worden voorgelegd aan de juiste personen.” Het resultaat? Efficiëntieverhoging en tijdbesparing: “We hebben niet meer te maken met losse briefjes of ingewikkelde procedures. Daar kleven de nodige voordelen aan!”

“Support is uitstekend”

Over de supportafdeling van Vrijedagen.nl is Anja erg te spreken: “Zeker in het begin hebben we de supportmedewerkers regelmatig nodig gehad, omdat we tegen kleine dingen aanliepen. Onze parttimers werken bijvoorbeeld volgens een bepaald plan op bepaalde dagen en wij wilden dit goed incorporeren in het systeem. Vrijedagen.nl gaf aan dat we samen op zoek konden gaan naar een goede oplossing. En we zijn er prima uitgekomen!”

Wil je meer weten over het cloud-based verlofregistratiesysteem van Vrijedagen.nl? Neem gerust eens contact info@vrijedagen.nl met ons op!

2017-06-15T12:43:19+00:00

About the Author: