Vrijedagen biedt vakkundige ondersteuning

Support

Vrijedagen beschikt over een uitgebreide supportwebsite waar de gebruiker naast de informatie over het (geplande) onderhoud ook onze nieuwsberichten kan bekijken, de handleiding kan downloaden, product updates kan inzien en de Vrijedagen Kennisbank gebruiken.

Het zoeken naar antwoorden is één centraal adres waar alle informatie over het gebruik van Vrijedagen gevonden kan worden. De supportwebsite zoekt middels een Kennisbank eenvoudig in alle bronnen tegelijk! De Kennisbank werkt net zoals de zoekmachines Google en Bing: je geeft een zoekterm in en vervolgens worden resultaten over de zoekterm uit o.a. de FAQ’s, Release Notes, Product informatie en Nieuwsberichten getoond. Op deze manier heeft de gebruiker met één muisklik alle informatie beschikbaar over het gewenste onderwerp. Alle relevante informatie is op basis van artikelen geschreven en is in duidelijke categorieën onderverdeeld.

Mocht de Kennisbank niet het gewenste antwoord geven dan kunnen de gebruikers via het online formulier of per mail aan support@vrijedagen.nl gebruikersvragen, wensen of problemen over het gebruik van Vrijedagen doorgeven. Een team van deskundige supportspecialisten biedt uitgebreide support op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.

 

Training

Vrijedagen biedt ook trainingen aan op locatie. In een dagdeel kunnen er meerdere personen van de organisatie tegelijk getraind worden zodat de kennis niet bij slechts één persoon ligt. Geef van tevoren aan welke onderwerpen je graag behandeld ziet worden zodat de training bedrijfsspecifiek op maat wordt gemaakt. Er is meer mogelijk dan je denkt!

KLIK HIER OM EEN OFFERTE AAN TE VRAGEN

Consultancy

Bij de implementatie van, of wijzigingen in de cao staan onze consultants direct voor je klaar. Door onze ruime ervaring en kennis van de markt zijn wij in staat om de applicatie helemaal naar wens in te richten. Dit kan eenvoudig op locatie of via een telefonisch support. Wij staan voor je klaar!

KLIK HIER OM EEN OFFERTE AAN TE VRAGEN