Vrijedagen biedt vakkundige ondersteuning
Support
Vrijedagen beschikt over een uitgebreide supportwebsite waar de gebruiker naast de informatie over het (geplande) onderhoud ook onze nieuwsberichten kan bekijken, de handleiding kan downloaden, product updates kan inzien en de Vrijedagen Kennisbank gebruiken.
Het zoeken naar antwoorden is één centraal adres waar alle informatie over het gebruik van Vrijedagen gevonden kan worden. De supportwebsite zoekt middels een Kennisbank eenvoudig in alle bronnen tegelijk! De Kennisbank werkt net zoals de zoekmachines Google en Bing: je geeft een zoekterm in en vervolgens worden resultaten over de zoekterm uit o.a. de FAQ’s, Release Notes, Product informatie en Nieuwsberichten getoond. Op deze manier heeft de gebruiker met één muisklik alle informatie beschikbaar over het gewenste onderwerp. Alle relevante informatie is op basis van artikelen geschreven en is in duidelijke categorieën onderverdeeld.
Mocht de Kennisbank niet het gewenste antwoord geven dan kunnen de gebruikers via het online formulier of per mail aan support@vrijedagen.nl gebruikersvragen, wensen of problemen over het gebruik van Vrijedagen doorgeven. Een team van deskundige supportspecialisten biedt uitgebreide support op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.
Training
KLIK HIER OM EEN OFFERTE AAN TE VRAGEN
Consultancy
KLIK HIER OM EEN OFFERTE AAN TE VRAGEN